sobota, 4 maja 2013

PIRACI Z KARAIBÓW: NA NIEZNANYCH WODACH Reżyserii : Roba Marshalla

www.filmweb.pl

Tytuł: Piraci z Karaibów: Na nieznanych wodach
Reżyseria : Rob Marshall
Scenariusz: Terry Rossio, Ted Elliott
Gatunek: Fantasy, Przygodowy
Produkcja : USA

Premiera filmu rozpoczęła się 7 maja 2011roku na całym świecie , a w polsce20 maja 2011

Zainteresowałam się tym filmem dlatego że pozostałe części bardzo mi się podobały i bardzo chciałam zobaczyć tę część. Nie mogłam jednak wybrać się do kina, więc kupiłam sobie go na DVD.

Autorem filmu jest Rob Marshall urodzony 17.10.1960 roku w Madison, Wisconsin. Amerykański reżyser filmowy i teatralny. Uczęszczał on na Uniwersytet Carnegie Mellon . Na początek kariery pracował jako choreograf a następnie zajął się reżyserią. 

Akcja rozgrywa się szybko. Od pierwszych chwil film trzyma w napięciu. Aktorzy są dobrze w czuci w swoje role ale najlepszym jednak jest Johnny  Depp, który dobrze zagrał Kapitana Jacka Sparrowa. Penelope Cruz jest niesamowitą aktorką i to udowodnila w tym filmie jako Angelica Malon.  Muzyka   bardzo mi się podoba jest dobrze wgrana w każdą scenę. Sceneria jest kompletnie czarująca nie da się jej opisać słowami.

Emocje z filmu są urzekające bardzo podoba mi się ten film jak inne części. Bardzo polecam ten film ADA..


26 komentarzy:

  1. Film godny uwagi. Johnny Depp ja zwykle w świetnej formie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam tylko pierwszą część. Niestety druga jak dla mnie za długo się rozkręcała, więc dałam sobie spokój...
    No ale może warto spróbować jeszcze raz zasiąść i obejrzeć wszystkie części:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie obejrzę:)
    Również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Piratów. Ta część była ciekawa choć pierwsze części bardziej mi się podobały. Ale zwykle tak mam z filmami czy serialami, że z sentymentem wspominam początki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za takimi filmami :p

    OdpowiedzUsuń
  6. nie będę się rozpisywać - uwielbiam ten film i Johnnego! szkoda, że w 4 cz zabrakło Orlando.. ale film i tak super:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ten film, jednen z tych lepszych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Johna Deppa. A film jest naprawdę dobry.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię Johna Deppa :)
    Również obserwuję ^^

    Angelikaa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Kapitana Jacka Sparrowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham ten film, no i oczywiście wszystkie pozostałe części. Kapitan Jack Sparrow, jest po prostu genialny - jedna z najlepszych roli Deepa. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten film! Zapraszam do siebie :D http://ksiazkowy-kacik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog ♥! lubię takie notki :)
    jeżeli masz ochotę to zaobserwuj mojego bloga - rzecz jasna odwdzięczam się tym samym, tylko mnie o tym poinformuj :)

    xoxo, Turqusowa

    PIRACI Z KARAIBÓW TO MISTRZOWSKI FILM WIELBIĘ!!!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham ten film. <3 fabuła jest fenomenalna. ^^ i to poczucie humoru, hihi. ;)

      masz ochotę na obserwację? Napisz u mnie- realistyczno-optymistycznie.blogspot.com

      Usuń
  14. Nie oglądałam tej części akurat ale jestem zwolennikiem Johnnego:) Fajny blog...zawsze w razie W można zajrzeć heh

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze, jakoś nigdy nie mogłam się przekonać do tego filmu.. Wiem, że wiele osób się nim zachwyca, ale ja jakoś nie bardzo. Chyba lubię inne gatunki. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzy razy oglądałam ten film i jestem pewna, że jeszcze nie raz go obejrzę. O dziwo, nawet nie brakowało mi Keiry i Orlando z poprzednich filmów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie przepadam za tym filmem :) ale recenzja super :)!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam wszystkie filmy z Johnny Depp <333

    http://myy-liffe.blogspot.com/ <- zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam. Jesteś obserwatorką mojego bloga o nazwie WOMEN'S AFFAIRS. Ostatnio zmieniłam nazwę bloga w związku z czym prawdopodobnie nie wyswietlają Ci się w liście czytelniczej dodawane przeze mnie treści. Proszę dodaj do swojej listy czytelniczej ponownie mój blog. http://jakasiak.blogspot.com/ Będę bardzo wdzięczna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię ten film:)
    zapraszam do siebie w wolnej chwili:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Johnny'ego w każdym wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oglądałam ten film i całkiem pozytywnie go wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również uwielbiam Johnny'ego Deppa, więc i ten film widziałam, ale miło mnie zaskoczył. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń