piątek, 3 maja 2013

TURYSTA Reżyserii: Florian Henckel von Donnersmarck

filmweb.pl

Tytuł : Turysta
Reżyseria: Florian Henckel von Donnersmack
Scenariusz : Julian Fellowes , Christopher McQuarrie ,  Florian Henckel von Donnersmack
Gatunek: Thriller, Akcja , Romans
Kraj: Francja, USA, Włochy

Premiera filmu miała miejsce 8 grudnia 2010 cały świat , 14 styczeń 2010 w Polsce. Zainteresowałam się tym filmem gdyż mój brat zobaczył go w kinie i mi go polecił. Niedawno leciał w telewizji i mogłam zobaczyć go po raz 2. Postanowiłam opisać  wrażenia  na moim blogu.

 Reżyserem Turysty jest Florian Henckel von Donnersmack urodzony 02.05.1973 roku w Koloni.  Florian Henckel von Donnersmack  jest bez wątpienia wybitnym reżyserem pochodzenia austriacko-niemieckiego . Reżyser całe życie młodzieńcze spędził na przeprowadzkach. Po maturze studiował w ówczesnym Leningradzie i tam nauczał języka Rosyjskiego. W nagrodę  wygrania konkursu filmowego, asystował Richardowi Attenborough w filmie. Następnie studiował w Akademii Filmowo- Telewizyjnej w Monachium . Z reżyserował on filmy takie jak  "Dobermann" (1998), "Der Templer" (2001) dopiero wiosną 2006 roku do kin trafił film  Życie na podsłuchu.

Akcja rozwija się wstrząsająco. W filmie jest wiele wątków miłosnych przez co film stał się urozmaicony. W ekranizacji ukryty jest czarny charakter, którego nikt nie potrafi wytropić.  Miasto w którym jest reżyserowany film to Wenecja . Jest prze pięknie ukazany . Gra aktorska jest urzekająca wszyscy dobrze wykonują swoje obowiązki. Najlepszym aktorem tego filmu jest jednak Johnny Depp, który wczuł się w role czarnego charakteru ale w taki sposób , że nikt nie uznał go za przestępcę.

Film wywarł na mnie ogromne wrażenie uwielbiam aktorów którzy zagrali w tym filmie cieszę się, że Johann Depp zagrał w tym filmie w Angeliną Jolie.  Film autorstwa Florian Henckel von Donnersmack jest świetny. Koniecznie zobaczcie.  

25 komentarzy:

  1. Z wielką ochotą bym go obejrzała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam, uszedł ale głównie dzięki pierwszoplanowym aktorom.. Fabuła trochę oklepana, może dlatego że dzień przed widziałam ,,Złodziej życia" bardzo podobny do tego i dodatkowo z Angeliną również w roli głównej. Oba filmy bardzo podobne..

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się ciekawy... No i ten boski Johnny, ahh <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na DVD - świetny film :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam na tym w kinie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przyznam, ze nigdy nie miałam go okazji obejrzeć, mimo że jest już dawno dostępny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie ja lubię takie filmy, pod thriller, ale też musi być w nich coś pięknego, jak miłość :) na pewno obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam, rzeczywiście film jest świetny, szczególnie zakończenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam, genialny :)
    Wczoraj widziałam Salt - też świetny :))

    OdpowiedzUsuń
  10. dużo słyszałam o tym filmie i jakoś jeszcze go nie obejrzałam :P dodam sobie go na filmwebie, że chcę obejrzeć, żebym już o nim nie zapomniała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam tylko początek tego filmu i niestety musiałam wyjść z domu. Ale film bardzo mnie zaciekawił i jest na mojej liście do obejrzenia;) Koniecznie go zobaczę, poza tym uwielbiam Johnny'ego;))

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Angelinę Jolie :) oglądam z nią wszystkie filmy :) turysta bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wypadałoby jeszcze dodać, że to "remake" francuskiego "Antonny Zimmer" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądałam całkiem nie dawno i jakos tak srednio mi sie podobał.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kilka razy zabierałam się do tego filmu, chyba w końcu muszę go oglądnąć od początku do końca!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie oglądałam, ale chyba muszę to nadrobić.
    Również dodałam do obs, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Film godny polecenia, bardzo mi się podobał. Angelina jak zwykle zjawiskowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też widziałam 2 razy:)z taką obsadą warto spędzić czas:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzisiaj sobie obejrze na zalukaj;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten film się ogląda tylko dla Angeliny. Film momentami nudny, aż chciało się odejść od ekranu telewizora. Ale udało mi się wytrzymać do końca.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie to był najlepszy film z najlepszą obsadą :D

    OdpowiedzUsuń